Meniurile noastre

Meniurile noastre

Eat&Fit предлагает 4 рациона, с помощью которых вы сможете похудеть, перейти на здоровое питание или набрать мышечную массу. Все меню сбалансированы по белкам, жирам и углеводам. Вы достигаете целей не голодая и не стоя у плиты, и разнообразно питаетесь 5 раз в день. При необходимости мы можем обработать почти любой набор исключений. Так что, если у вас пищевые аллергии, непереносимость продуктов или нелюбовь, к примеру, к красному перцу, — просто сообщите нам об этом.

Meniurile noastre

Universal

Похудение, поддержание

Acest regim conține toate grupele de nutrienți necesari, având un echilibru între proteine, grăsimi și carbohidrați. Timp de 16 zile cât primiți această alimentație, felurile de mâncare nu se repetă. Meniul variat conține 5 mese pe zi și include: deserturi, supă cremă și alte feluri din diferite țări ale lumii. Aceasta nu înseamnă dietă în sensul clasic al cuvântului, ci vă alimentează cu mâncare delicioasă, sănătoasă și nu în ultimul rând diversă, fără înfometare. Pentru o dietă cu o cantitate mai mare de calorii este potrivită pentru menținerea greutății.


DETALII

Meniurile noastre

Vegan

Пост, похудение

Alimentația vegană sau cum mai e numită de post nu conține produse animaliere. Asta înseamnă că în meniu nu este carne, pește, lactate și ouă. Acest meniu e potrivit celor care țin post sau celor care au hotărât să-și odihnească organismul de la mâncare animală. Lipsa de proteine animale sunt substituite cu boboasele, nucile, semințele și alte produse bogate în proteine vegetale.
Meniul e ciclat pentru 8 zile. Conține combinația dintre bucate vegane și din cele universale, putem crea și meniu pentru vegetarieni, care va include lactatele și ouăle, iar pentru pesco-vegetarieni includem peștele.


DETALII

Meniurile noastre

Sport

Набор массы, сушка

Dieta pentru sportivi este pentru cei care se antrenează cu greutăți. Scopul nostru în această situație este de a acumula cantitatea necesară de proteine și carbohidrați, dar să păstrăm în același timp cantitatea minimă de grăsimi 20 procente din calorii (nu trebuie confundat cu conținutul de grăsime al produselor lactate. De exemplu, în laptele cu un conținut de grăsimi de 2,5%, procentul de grăsime din calorii este de 43%). Acest meniu este mai puțin variat, căci lista alimentelor ce conțin proteine și carbohidrați cu conținut scăzut de grăsimi este limitată. În același timp, aceasta este unica posibilitate de a acumula masă musculară.


DETALII

питание для кормящих мам

photo_2019-12-02_02-49-31


For moms

Питание при кормлении грудью, похудение/поддержание

Ca să-i dați copilului dumneavoastră ce-i mai bun. Dieta e stabilită special pentru mamele care alăptează, în conformitate cu normele stabilite de către specialist în alăptare, Olga Gutium. În acest meniu, echilibrul dintre proteine și carbohidrați ține cont de necesitatea de alăptare a bebelușului noaptea. În plus, meniul include zilnic felul întâi, și sunt excluse produsele predispuse să-i facă alergie copilului. Însă, sugarii pot da reacție la orice aliment în orice moment. Din această cauză noi suntem gata să le substituim cu cele potrivite pentru mamă și bebeluș.


DETALII

офисные рационы, обеды в офис

photo_2019-12-02_02-52-01


Офисный

Для тех, кто обедает на работе

Офисный Рацион для тех, кто завтракает и ужинает дома, а во время рабочего дня устал питаться булками, пиццами и сосисками в тесте.

Наши стандартные рационы на весь день состоят из пяти приемов пищи, а Офисный Рацион — только из трех. Это решение питания во время рабочего дня.

В зависимости от вашего образа жизни, вкусовых пристрастий и физической активности, вы можете выбрать любой из наших стандартных рационов:  UniversalSportVeganFor Moms.


DETALII

Contactaţi-ne

Tel: +373 67 500 058
E-mail: info@eat-and-fit.md
Rețele sociale:
Call Now Button